بازدید 5256

شوخی‌برانکووطارمی بامنشاولقب‌جدیدعلیپور+عکس ها

گادوین منشا وقتی با طارمی شوخی کرد و ادای او را در آورد طارمی هم با ابری که مخصوص گرم کردن بود به حالت شوخی به سر منشا زد.
کد خبر: ۷۳۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸ 14 September 2017
با پیروزی حساس و صعود قرمزها در مصاف با الاهلی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا،حدود هزار هوادار در محل تمرین امروز حضور داشتند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هواداران پس از تشویق‌ بازیکن های پرسپولیس، سرود قهرمانی سر دادند و از تک تک بازیکنان به خاطر نمایش خوب‌شان مقابل الاهلی تشکر کردند. سرخپوشان نیز همگی به احساسات هواداران پاسخ دادند.

 پرسپولیسی ها امروز در اقدامی جالب به علی علیپور، مهاجم این تیم که در دیدار مقابل الاهلی زننده یکی از گل‌های پرسپولیس بودند، لقب جدیدی دادند. آنها مهاجم خود را با لقب «علیپور، سعودی‌کش» تشویق کردند که چندان جالب و ورزشی نیست. مهدی طارمی و محسن مسلمان که شب گذشته همراه سرخپوشان به تهران نیامده بودند، امروز پس از بازگشت از امارات در تمرین سرخپوشان حضور یافته و با سایر بازیکنان تمرین کردند.

 برانکو 15 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست که بازی برابر الاهلی را فراموش کنند و با جدیت و تمرکز بالا آماده بازی‌های آینده، علی‌الخصوص بازی مقابل الهلال عربستان شوند. برانکو همچنین به بازیکنان تیمش تأکید کرد که به فکر شانس و معجزه نباشند، چون خودشان با تمرکز و تمرینات خوب می‌‌توانند کار حریفان را تمام کنند.سرخپوشان امروز در تمرینات بسیار شاداب بودند و مدام با هم شوخی می‌کردند که در این بین شوخی برانکو و منشا جالب توجه بود و بازیکنان از این موضوع نیز شوکه شدند. گادوین منشا وقتی با طارمی شوخی کرد و ادای او را در آورد طارمی هم با ابری که مخصوص گرم کردن بود به حالت شوخی به سر منشا زد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست